09003368478(Lokaal Tarief) +31204722041(Lokaal en International) info@0900dentist.com

Klachtenformulier

Ondanks alle aandacht en inzet kan het soms anders lopen. Wij streven naar een voortdurende verbetering van onze zorg. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Informeer ons over uw bevindingen,
zeker als deze negatief van aard zijn. Alleen dan kunnen we samen een oplossing zoeken.
Indien u niet tevreden bent U kunt uw opmerking, suggestie of klacht kenbaar maken bij uw behandelaar of via het klachtenformulier online in te vullen. Vervolgens bespreken wij uw opmerkingen intern met de verantwoordelijke betrokkenen en nemen wij binnen drie dagen contact met u op.
Klachtenregeling Wij proberen samen met u een oplossing te vinden. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan is het misschien goed om te weten dat u gebruik kunt maken van de ANT en KNMT klachtenregeling waar wij bij zijn aangesloten. De klachtenregeling van deze tandheelkundige beroepsorganisaties
voldoen aan de eisen die de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector aan iedere zorgverlener stelt. De KNMT kan bemiddelen of overgaan tot een formele behandeling van uw klacht en een uitspraak doen. Aan de
klachtenregeling zijn geen kosten verbonden. Meer informatie kunt u opvragen bij de KNMT, Postbus 2000, 3430 CA Nieuwegein (www.knmt.nl) en op www.ant-online.nl. Voor een persoonlijk advies of informatie
kunt u contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP),
0900 20 25 012 (0,90p.m.)

8 + 3 =

Hours:

Monday: 8am – 5pm
Tuesday: 8am – 6pm
Wednesday: 8am – 5pm
Thursday: 8am – 6 pm
Friday: 8am – 5pm
Saturdays: 8am – 1:30pm

Translate »